Индустрия: Мобилни приложения / Офис: София

Предизвикателството

Базирана на класическата приказка на Шарл Перо, това е игра от ново поколение, чиято концепция комбинира иновативна технология с традиционен пъзел, за да се осигури на потребителите интерактивно игрално изживяване. Няколко месеца след въвеждането на марката в България, нашият екип имаше задачата да адаптира опаковката на продукта за следващия голям пазар – Великобритания.

Концепция и решение

С новата графична концепция постигнахме по-минималистичен визуален израз на ключовите продуктови ползи. Основната ни цел беше постигнем балансиран дизайн, който да бъде привлекателен както за децата, така и за родителите в Обединеното кралство.

Axe and Martin Garrix display

Реализация

Дизайнът на опаковките беше приложим както за физическите, така и за онлайн магазините, в които брандът се разпространява.

View more or simply go back to all cases...

Asset 7