БЛОГ

Какво е MOCKUP?

Разработването на нов продукт е предизвикателно, отнема време и целият този процес често е съпроводен с голяма доза стрес. След като приключите с визуалното оформление идва ред на производството. И именно тук е ключовият момент, в който трябва да подходите с повишено внимание. Често компаниите изразходват солидни бюджети в огромни тиражи и накрая установяват, че…

Цялата статия...

Какво е BRAND BOOK?

Дoкато brand guidelines са стандартите за стиловата употреба на някоя част от вашия бранд (например употреба на лого или шрифтове), то brand book е материалът, в който цялото визуално представяне е систематизирано и описано. Това е книгата, която събира на едно място цялата идентичност на марката, и е ключов фактор при бъдещата ѝ употреба в…

Цялата статия...

Какво е BRAND GUIDELINES?

След като сте създали успешно нови графични елементи за вашия бранд, впоследствие несъмнено най-важната стъпка е разработването на стандарти за тяхната употреба – или популярни още с наименованието Brand Guidelines. Тук основната задача е да се създадат ясни правила затова как вашето лого, цветове, съобщения и други елементи ще бъдат представени пред вашата аудитория. Независимо…

Цялата статия...

MOODBOARD – Формообразуване през призмата на колажа

Муудбордът, или иначе казано творческо табло с идеи, е задължителна стъпка в дизайна. Този материал представлява съвкупност от цветове, форми, предмети, материали, текстури и т.н….всичко, което ни вдъхновява и ще ни помогне по-лесно да визуализираме идеята си. Често, когато сме изправени пред предизвикателството да изградим нова идентичност на даден бранд, нашият екип стартира именно с…

Цялата статия...

Знаете ли кои са различните видове лого?

Невинаги се осъзнава важността на логото при създаването на един бранд, но всъщност то е имиджът и е неделима част при изграждането на фирмения стил на всяка една компания. Стойността на логото в света на бизнеса е огромна: отличава компанията от подобни предприятия, привлича вниманието на потенциалните потребители към нея, „разказва“ за това, формира първото…

Цялата статия...

Пет съвета за успешна бранд комуникация по време на криза

Днес сме изправени пред нова реалност. Това не е „маркетингова възможност“, а непозната ситуация, която изисква от нас внимателна навигация, проява на високо ниво на гъвкавост, активно преформулиране на бизнес целите и най-важното – активна и адекватна на заобикалящата ни среда комуникация. 1. АДАПТИРАЙТЕ БРАНДА СИ КЪМ КОНКРЕТНАТА РЕАЛНОСТ • Анализирайте какво се е променило…

Цялата статия...
Asset 7